måndag 11 juni 2012

Veckans träning v. 24

Glömde veckans träning förra veckan, men tränade nästan inget då i vilket fall eftersom att jag höll på med annat, familjerelaterat och sedan hade en ganska fullspäckad helg med Ju-jutsu kai gradering, SW träning och min första SW tävling.

Den här veckan kommer dock se ut som följer:

Måndag: Kort återhämtningslöprunda 20 min

Tisdag: BJJ/SW

Onsdag: Jogging + SW

Torsdag: MMA/SW

Fredag: Jogging

Lördag: Vila

Söndag: Ev. jogging.

På fredagen börjar ju egentligen min veckolånga vila, men den är mer anpassad för att läka ihop min handled och undvika vissa vridningar på knän och den sortens påfrestning på fotleder som kampsport har, så jag kommer eventuellt gå ut och springa och gå och kanske köra lite styrketräning, men inget på mattan. Vilket kommer vara ganska tråkigt, men mycket välbehövligt då jag börjar känna mig som en gammal tant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar