måndag 21 maj 2012

Veckans träning v. 21

Tänker inte lägga upp något schema den här veckan heller eftersom att jag inte känner mig helt pigg och frisk från förra veckans förkylning än. Provade att träna igår och det gick väll okay.
Jag blev fort trött och det kändes som att huvudet skulle explodera ibland för att mina bihålor troligtvis fortfarande är lite svullna.

Ikväll kommer jag prova att träna MMA igen, men vi får se hur det går. Imorgon är jag i skolan och sen jobbar jag, men på onsdag hade jag tänkt att börja träna igen helt och hållet som vanligt.

Måste ändå träna lite aikidotekniker, ska ju gradera på lördag.

Eller ja, ni kan få ett extremt preliminärt schema på veckans träning

Måndag: MMA

Tisdag: Vila

Onsdag: JJK och MMA

Torsdag: BJJ eller Graderingsträning i aikido

Fredag: Graderingsträna i aikido

Lördag: Graderingsläger + gradering i aikido

Söndag: Vila

Har blivit mycket tittande på kampsport nu. Tittat på träningen i veckan, och i lördags var jag och tittade på Nordfalken Fight Challenge 2012 Scandinavian Open i Sport Ju-Jutsu (det kan komma lite film därifrån eventuellt!) och nu på söndag ska jag med och se på DM i Judo.

I helgen har det förövrigt varit en hel massa kampsport och här får ni lite resultatlistor
Scandinavian Open 2012 Sport Ju-jutsu och Duo
SM i Submission Wrestling
Fenix BJJ Tournament (men där hittar jag inga resultat än, så ska leta lite mer sen får ni länken).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar