måndag 28 maj 2012

Veckans träning v. 22

Sådär ja!

Nu är jag frisk igen, och nu kan jag planera träningsveckan lite bättre igen!

Måndag: MMA
Tisdag: Submission Wrestling
Onsdag: Intervallträning
Torsdag: Submission Wrestling
Fredag Jogging
Lördag: Vila!
Söndag: Submission Wrestling + Jogging

Sådär ja, äntligen kan man träna som vanligt igen!
Jobbar inte så mycket den här veckan, vilket är bra eftersom att jag missar mycket av träningen nästa vecka, och sen den 10:e gör jag min tävlingsdebut (i Submission Wrestling)!
Jag är sjukt nervös!

Nästa vecka "förstörs" dock min träning, på måndagen så jobbar jag, sen på i tisdagen så måste jag åka till Linköpings, så då missar jag ett pass där, för på onsdagen ska vi till Stockholm för att fira min mamma.
Förhoppningsvis så kan jag peta in ett pass i Linköping, i "värsta" fall blir det SJJ istället då.
Men, det får jag ta hand om nästa vecka istället.

Nu ska jag fokusera på den här veckans träning och sura över det faktum att jag åker på stryk i SW på träningen hela tiden. Men jag vet i alla fall vad det är jag måste se upp med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar