måndag 1 oktober 2012

Veckans träning v. 40

Ny vecka och dags för nya tag!

Så här ser veckans träning ut för mig den här gången!

Måndag: Gym
Tisdag: Gym (30 min styrka, 30 min löpning) + BJJ
Onsdag: Yoga + MMA
Torsdag: Gym + BJJ
Fredag: Vila
Lördag: Löpning (Tabata)
Söndag: Löpning eller aikido, beroende på när vi kommer hem

Skönt att jag bara jobbar en kväll den här veckan! Fast det betyder ju att jag jobbar lite mer nästa vecka...

I helgen ska vi iväg på bröllop också, så då blir det lite kaos i schemat igen, men å andra sidan, det är något nästan varenda helg nu, så det spelar väll inte så stor roll. Får komma ihåg att packa ner gympaskorna bara så löser det sig. Lite sur att jag tog med min aikidogi ner hit nu i dag, när jag insåg att vi kanske kan hinna hem till aikidon på söndag, det beror helt på när vi åker från Torsby.

Skönt att ha kommit igång på gymmet igen i alla fall. Har saknat det lite från när jag bodde i Torsby. Bra också att jag känner att jag inte blivit allt för svag, utan i vissa fall starkare!

Bådar gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar