måndag 22 oktober 2012

Veckans träning v. 43

Jag måste verkligen bli lite bättre att uppdatera här, men min motivation har varit sådär på senare tid, så jag mest slappar känns det som... Förutom träningen då. Jag slappar, och tränar. Skolarbete och liknande känns dock som det får lida lite grann.

Veckans träning ser i alla fall ut på följande vis:

Måndag: Löpning + MMA
Tisdag: Gymmet
Onsdag: Löpning + MMA
Torsdag: Gymmet
Fredag: Här är jag osäker på om jag ska gå ut och springa eller inte, annars blir det vila.
Lördag: Aikidoläger
Söndag: Aikidoläger

Det är väll ungefär så min träningsvecka kommer se ut. Bara två gympass, och väldigt lite grappling (precis som förra veckan, längtar ordentligt till nästa vecka nu!), men förhoppningsvis kan man smyga in lite BJJ på lunchen på lördag och söndag. Om man har tur så kanske till och med SW..? Vi kommer ju i alla fall att ha mattor, så det är ju inget problem så. Orken finns nog också!

Ska bli kul ändå. Gymmet ska nog innehålla två helkroppspass, med som vanligt med fokus på armar och axlar. Det blir två stycken 5 km pass när det kommer till löpningen och massa brottning på MMA:n. Rolig vecka ändå rent träningsmässigt!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar